Szanowni Państwo, mamy przyjemność przedstawić Państwu projekt "Wirtualne klasy", który powstał we współpracy naszej federacji PFED z fundacją K.I.D.S. Projekt ten adresuje wyzwania edukacji diabetologicznej w czasie pandemii Covid-19, kiedy dostęp do pacjenta i jego rodziny jest mocno utrudniony. Dodatkowo, wraz ze wzrostem dostępności technologii, często pierwszym źródłem informacji staje się internet. Odpowiadając na tę potrzebę, udostępniamy zweryfikowane materiały edukacyjne w takiej formie, by były one łatwo dostępne w edukacji on-line zarówno dla personelu medycznego, jak i samoedukacji pacjentów i rodziców.
Język prezentacji dopasowany został do potrzeb dzieci i rodziców wchodzących na drogę choroby. Prezentacje wzbogacone zostały o kolorowe grafiki, które ułatwiają odbiór treści. Dużą zaletą opracowanych materiałów jest możliwość ich łatwej modyfikacji przez personel medyczny w momencie zmieniających się wytycznych. "Wirtualne klasy" dostępne są w trzech jezykach: polskim, angielskim i ukraińskim.
Poniżej znajdą Państwo dwie opracowane prezentacje w formie PDF oraz PPTX, kolejne dwie zostaną zamieszczone niedługo. Zachęcamy Państwa do zapoznania się z materiałami oraz udostępniania ich pacjentom.
Język prezentacji dopasowany został do potrzeb dzieci i rodziców wchodzących na drogę choroby. Prezentacje wzbogacone zostały o kolorowe grafiki, które ułatwiają odbiór treści. Dużą zaletą opracowanych materiałów jest możliwość ich łatwej modyfikacji przez personel medyczny w momencie zmieniających się wytycznych. "Wirtualne klasy" dostępne są w trzech jezykach: polskim, angielskim i ukraińskim.
Poniżej znajdą Państwo dwie opracowane prezentacje w formie PDF oraz PPTX, kolejne dwie zostaną zamieszczone niedługo. Zachęcamy Państwa do zapoznania się z materiałami oraz udostępniania ich pacjentom.
|
|