17 maja wystartowała kolejna edycja kampanii edukacyjnej "Cukrzyca. Szanse i wyzwania", przygotowana przez The Point pod patronatem Polskiego Towarzystwa Diabetologicznego.
Dlaczego diabetycy umierają najczęściej z powodu chorób sercowo – naczyniowych? Jaka jest przyszłość stosowania insuliny? Dlaczego tak ważna jest świadomość choroby u diabetyka?
Jak istotna w ujęciu cukrzycy jest indywidualizacja terapii?
Na te oraz wiele innych pytań, dotyczących cukrzycy i zdrowia diabetyków, odpowiedzi znajdziemy w kampanii edukacyjnej wydawnictwa The Point - "Cukrzyca. Szanse i wyzwania".
Wraz z Ekspertami i Partnerami przybliżamy temat cukrzycy, jako choroby interdyscyplinarnej.
Głównym Partnerami Merytorycznym zostało Polskie Towarzystwo Diabetologiczne oraz Polska Federacja Edukacji w Diabetologii.
Partnerzy Merytoryczni: Polska Federacja Edukacji w Diabetologii, Polskie Stowarzyszenie Diabetyków, Instytut Praw Pacjenta i Edukacji Zdrowotnej, Koalicja na Rzecz Walki z Cukrzycą, Stowarzyszenie aktywnie Przeciwko Depresji.
Partnerzy Strategiczni: Boehringer Ingelheim, Bioton, Polfa Tarchomin, Synexus.
Partnerzy: New Nordic, Ekamedica.
Partnerem Medialnym został Onet Zdrowie oraz mojacukrzyca.org, Szugarfrik, Fundacja Europejska Klinika Cukrzycy, Diabetologiaonline.pl, CassusBTL, Termedia, Diaforum.
Więcej informacji na www.wpunktozdrowiu.pl.
Przeczytaj już dziś wersję online:
http://wpunktozdrowiu.pl/wp-content/uploads/2019/05/Cukrzyca_Szanse_i_wyzwania_0519.pdf
Dlaczego diabetycy umierają najczęściej z powodu chorób sercowo – naczyniowych? Jaka jest przyszłość stosowania insuliny? Dlaczego tak ważna jest świadomość choroby u diabetyka?
Jak istotna w ujęciu cukrzycy jest indywidualizacja terapii?
Na te oraz wiele innych pytań, dotyczących cukrzycy i zdrowia diabetyków, odpowiedzi znajdziemy w kampanii edukacyjnej wydawnictwa The Point - "Cukrzyca. Szanse i wyzwania".
Wraz z Ekspertami i Partnerami przybliżamy temat cukrzycy, jako choroby interdyscyplinarnej.
Głównym Partnerami Merytorycznym zostało Polskie Towarzystwo Diabetologiczne oraz Polska Federacja Edukacji w Diabetologii.
Partnerzy Merytoryczni: Polska Federacja Edukacji w Diabetologii, Polskie Stowarzyszenie Diabetyków, Instytut Praw Pacjenta i Edukacji Zdrowotnej, Koalicja na Rzecz Walki z Cukrzycą, Stowarzyszenie aktywnie Przeciwko Depresji.
Partnerzy Strategiczni: Boehringer Ingelheim, Bioton, Polfa Tarchomin, Synexus.
Partnerzy: New Nordic, Ekamedica.
Partnerem Medialnym został Onet Zdrowie oraz mojacukrzyca.org, Szugarfrik, Fundacja Europejska Klinika Cukrzycy, Diabetologiaonline.pl, CassusBTL, Termedia, Diaforum.
Więcej informacji na www.wpunktozdrowiu.pl.
Przeczytaj już dziś wersję online:
http://wpunktozdrowiu.pl/wp-content/uploads/2019/05/Cukrzyca_Szanse_i_wyzwania_0519.pdf